poniedziałek, 2 marca 2009

ESET Smart Security 4 i Thunderbird

Coraz więcej informacji na temat najnowszych wersji programów firmy ESET dociera do opinii publicznej. Jedna z nich bardzo mnie ucieszyła. Chodzi tutaj o fakt, że najnowsze programy będą wspierać większą ilość klientów poczty. Wersje 4.0 ESET NOD32 Antivirus oraz ESET Smart Security prócz obsługi MS Outlook i Outlook Express będą dodatkowo współpracować z Windows Mail, Windows Live Mail oraz Mozilla Thunderbird.

Z mojego punktu widzenia najważniejszy jest oczywiście ten ostatni klient poczty. Używam go od dłuższego czasu i jestem z naszej współpracy bardzo zadowolony. Powiem więcej, jeden z powodów dlaczego na komputerze osobistym używałem antywirusa NOD32 zamiast pakietu bezpieczeństwa ESET Smart Security był właśnie brak wsparcia dla produktu Mozilli. Teraz mogę z całą świadomością tych słów powiedzieć, że to tylko kwestia czasu kiedy moją pocztę będzie chronić dodatkowy moduł antyspamowy zawarty w ESET Smart Security.

Jeśli mowa o poczcie dodam jeszcze, że najnowsze wersje programów NOD32 i Smart Security prócz obsługi protokołu POP3 wyposażono również w obsługę protokołu IMAP.

Na koniec chciałbym zaprezentować zrzut ekranu z najnowszej wersji programu ESET Smart Security. Co o nim sądzicie ? Mi się podoba :)


Brak komentarzy: