środa, 15 października 2008

ESET Smart Security - zaawansowana konfiguracja


Ostatnimi dniami zastanawiałem się nad napisaniem dokładnego opisu konfiguracji programu ESET Smart Security. Jednak jak zwykle brakuje czasu. Zacząłem się zastanawiać czy opis takiej zaawansowanej konfiguracji znajduje się gdzieś w internecie. Szukałem szukałem i znalazłem!

Strona poświęcona ESET Smart Security opisuje dokładnie ten pakiet bezpieczeństwa. Znajdują się tu zarówno informacje o programie jak i dokładny opis funkcji programu. Początkujący użytkownik znajdzie na stronie przewodnik dla początkujących. Bardziej zaawansowany znajdzie informacje o dogłębnej konfiguracji kontroli antyspamowej, antywirusa czy firewalla. Dowiem się w jaki sposób zaplanować aktualizacje czy inne regularne zadania.

Wszystkie informacje zostały przedstawione w przyjazny i łatwy do zrozumienia sposób. Każdy artykuł prócz dokładnego problemu i jego rozwiązania został wzbogacony w rysunek ułatwiający zrozumienie konfiguracji. Jeśli poszukujesz informacji na temat ESET Smart Security koniecznie odwiedź tą stronę.

Brak komentarzy: